15 Ağustos 2014 Cuma

SİVİLCELER İÇİN KULLANDIĞIM KREMLER

Benimle İlgili Herşey: SİVİLCELER İÇİN KULLANDIĞIM KREMLER: Merhaba ortaokul dönemime kadar sivilce nedir bilmezdim.Lise hayatına başladıktan sonra tek tek çıkar oldu ama iltihaplı değildi hiçbiri önce yağ bezesi şeklinde çıkar oldu sonra bende onları komedon sayesinde çıkarmaya başladım.Tabi bu bende alışkanlık hale gelince nerde ayna ben orda nerde bir yağ bezesi ya da ona benzeyen şey hemen komedon yardımıyla alıyorum derken , yüzüm gittikçe hassaslaştı ben farkına vardığımda yüzümde lekeler ve çene bölgemin çoğu yerinde ve alnımda yağ bezesi ile kapladı ama minik çok yakından bakılırsa görülür ama ben görüyorum ya o yeter ve burnumun üstündeki siyah noktalar artık etrafına yayılmaya başladı bende seneye kısmet olursa evleneceğim için bu sivilce ve leke problemimi bıran önce bitirmeye karar verdim.Geçen gün cildiyeye gittim doktor bana imex ve nadixa kremlerini verdi ben kesin çözüm istiyordum roaccutane ilaca başlasak olmaz mı dedim doktor bu ay leke yapar Eylül ayında başlarız dedi bende tamam dedim ve çıktım.Şimdi kremleri sabah akşam dönüşümlü olarak kullanıyorum.İnşallah lekelere bir faydası olur. Sizde kullandınız mı bu kremlerı faydası oldumu yazarsanız çok sevinirim.Şimdilik Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder